İzleyiciler

19 Şubat 2010 Cuma

Türk Tasarımcılar (1) GİZİA 2010/2011 Sonbahar Kış Defilesinden...



GİZİA Türk Markası olmasına rağmen Avrupa'da daha çok şube ve tanınmışlığa sahip. Benim aklımda GİZİA hep Tuğçe Kazazla bütünleşti. Belki Rusya ve Ukrayna'da Gizianın ilk çıkışı bunda etkilidir. Tuğçe Kazaz'ı oldum olası Ruslara benzettiğimden...


Gizia Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Kutlu, 1966 yılında Malatya’da doğmuş, 1986 yılına kadar manifaturacılık yapmış. 1987 yılında kendi firmasını kurarak tekstil sektörüne giren Kutlu 2005 yılı başında kurduğu Gizia Tekstil ile Gizia markasını yaratarak, Rusya ve Ukrayna’da mağaza açmaya başladı.Bir süre Osmanbey Tekstilci İşadamları Derneği (OTİAD) Yönetim Kurulu Başkanlığı da yapmıştır. Şuan da üyesi olduğu dernekler ile de ilgilimi çekti.

OTİAD ( Osmanbey Sanayici İşadamları Derneği )


MİAD ( Malatyalı İşadamları Derneğ i)


İTKİB ( İstanbul Tekstil ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği );


LASİA( Laleli Sanayici ve İş Adamları Derneği )


Avrupa, Amerika'daki mağazalarının sayısının Türkiye'dekinden fazla olması da markanın,yurtdışındaki prestij göstergesi...

İlk fotoğraflar 2010 Gizia Spring/Summer



2010/2011 Kış için hazırlanıladıkları, pırıltılı kumaştan elbiseler hariç kot ve deri detaylı kıyafetleri çok beğendim. Özellikle gri kottan yapılan eteği çok beğendim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...