İzleyiciler

13 Şubat 2010 Cumartesi

Gülşen Londra'dan kaseti ve yeni imajlarıyla gelir...



Gülşeni nasıl tanıdık  çizgili pijamaları ile sanki bizim mahallemizde şarkı söyleyen bir kız gibi içten, bıcır bıcır, kibirsiz, masum.... Bunlar 1996 yılındaki ilk kasetinde idi. Sonra yaşadığı ilişkilerle(reha muhtar ilişkisi ve erol köse şokunu hala atlatamadım.) zıtlıkların kadını oldu aklımda.
Bir yıldır Londra'da yaşamış, ve kasetiyle dönmüş. Aşağıdaki fotoğrafdan bu dönüşte aklının hala Londra da olduğunu görüyorum. Michael Jackson öldüğünde helva yapıp, dağıttıpını duymuştum bu davranışınıda Avrupalı olma yolunda atılmış başarılı bir adım olarak görüyor, kendini kutluyorum:)))))))
Lady Gaga nın kıyafet ve sac modelı ıle akmerkezde dolasması:))))) leopar kıyafeti, platin sacları ve tıpatıp aynı yapılmış makyajı ile mangonun 2009 kataloğundaki Scarlett Johnson a benzerliği  kesinlikle tesadüftür....Bu arada Bir An Gel klibini de Lady Gaganın kliplerinin vasat bir kopyası olmaktan öteye geçemedi.. Hande Yenerden sonra anlaşılan Gülşenin de Lady Gaga hayranlığı tuttu. Ne yalan söyleyeyim bende en yakın takipçisiyim Layd Gaga'nın...


Ben Lady Gaganın avizesini daha çok beğendim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...