İzleyiciler

26 Şubat 2010 Cuma

Louise Goldin vee Mühendistlik Elbiseler

    Louise Goldin LFW'de en beğendiklerim arasındaydı. Kendisi topshopla yaptığı ayakkabı tasarımları ile ilgimi fazlasıyla çekmişti...2010 Spring Summer Collection ve 2011 Winter Collection ile karşımızda...

    2010 spring summer collectionda bana göre öne çıkan detayları;
    Saten ve kalın kumaşlar bir arada,
    Yelpaze görünümlü üstleri, etekleri elbiselerin detayları,
    Siyahtan başka mat bir renk yok hepsi pastel..Açık mavisi, pudra pembesi,soluk sarısı, su yeşili, krem rengi...
    Dantel çorapları...
    Tabii Tamba Tumba:) şortları da unutmamak gerekiyor...



    2011 Winter Collection aslında nerden başlamalı bilemiyorum...Aman Allahım derdirtti bana tasarımları... Uzay çağının habercisi olan hayal gücüne bayıldım. Bu etekler nasıl böyle duruyor diye düşünmeden edemedim.Louise Goldin 'in ruhunda mühendislik olduğu kararına vardım en sonunda:)
    Az ve öz buldum defileyi.
    Detaylarda,
    Siyah ve gece mavisi ,
    Christian Dior'un Wamp Makeup benzeri makyajları ile mankenler,(saçları beğenmedim ama elbiseler genel de kapalı olduğundan toplanması gerekirdi sanki tabi tasarımcı son sözü söylemiş benden önce:))
    3Boyutlu elbiseler,
    Simetri ve asimetrinin öne çıkması,
    Çift Cepli Ceketler,
    Omuzların form kazanması...


     Louise Goldin Fashion Forward’ın bu sezonki sponsorluk desteğini de almıştı. Ve LFW de Louise Goldin defilesi bu sponsorlukla yapıldı.

    Fashion Forward’ın bu sezonki tercihi, Louise Goldin..
     Louise Goldin'ın Topshopla birlikte yaptığı ayakkabılar ise:) 3. boyutu da aşıyor. Bunları giyebilenlere yaklaşmak tehlikeli ve yasak olacaktır...

    [0911005.jpg]
    [0911584.jpg]

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...