İzleyiciler

10 Nisan 2010 Cumartesi

Fred fred fred çakmaktaşşş, Barni barni moloztaş, wilma wilma sarıl boynuma, betty betty gir koluma çakıl çakıl al sana akıl, bambam çelik yolumdannnn :)))

Fred fred fred çakmaktaşşş, Barni barni moloztaş, wilma wilma sarıl boynuma, betty betty gir koluma çakıl çakıl al sana akıl, bambam çelik yolumdannnn :)))çocukluğumda şirinlerden sonra hatırladığım diğer bir çizği film müziği:) Hala gösteriliyormudur bilmiyorum ama o maço ve bol yağlı fred amcayı çok severdim.Ayaklarıyla hareket ettirdikleri arabaları süperdi, aynılarından capitol müjdat gezen çoçuk merkezinde vardı ben küçükken. Annemler oraya götürsün kendimi çakmaktaş da hissedeyim diye neler vermezdim... Ahh çocuğum, özgürüm:)


Buraya nerden geliyorumm Jeremy Scott'un 2010 coll. görenler beni çoktan anladı... Viilma ablamınayakkabılarını mankenler giymiş, ceketiyle podyumda salınıyorlar. Çok beğendim....
XOXO... Jeremyscott

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...