İzleyiciler

15 Nisan 2010 Perşembe

AŞK;;;Önce Sevdirir Sonra Sopa Sopa Vurur!

Aşk Önce Sevdirir Sonnra Sopa Sopa Vurur!!! Günaydın geç uyandım ama bitti, aslında geç bile kaldım zor uyandım ama geçti ilacın etkisi yok!!! Hande Yener bu sefer beni biraz şaşırttı, beklediğim patlama yaşanmadı, klibi ise ayrı konu. Neden 2 şarkıdan hangisine çeksem diyip sonra 2 sine birden klip çekilirki:) Yaratıcılık mı Yenilik mi? Bence hiçbiri....Bu arada Hande Yener'in sevgilisi Kemal Doğulu'nun Handenin fan sitesinde kendi hakkında eleştirilere dayanamayıp mahkeme kararı ile siteyi kapattırdı, tesadüf eseri, siteye girdiğimde kocaman kırmızı yazı ile KEMAL DOĞULU'NUN MAHKEME KARARI İLE KAPATILDIK... Yazısıyla karşılaştım. Handenin hayranlarına olan saygısını da düşünmeme neden oldu bu durum.Bu arada sarı olmuyor hande!! Sen esmer güzelsin güzelcimmm....
İşte 2'si 1 arada,
SOPA YASAK AŞK...
((acaba bu çoğalırmı ben bir klip çekeyim bütün şarkılar olsun falan))

http://video.mynet.com/44_mlt4444/hande-yener-sopa-yasak-ask-klibi/501162/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...